Friday, 28 December 2018

Khawab Main Raakh Dekhna

Khawab Main Raakh Dekhna

خواب میں راکھ دیکھنا

Khawab Main Raakh Dekhna Find Dream meaning of Khawab Main Raakh Dekhna and other dreams in Urdu. Dream Interpretation & Meaning in Urdu. Read answers by islamic scholars and Muslim mufti. Answers taken by Hadees Sharif as well. Read Khawab Main Raakh Dekhna meaning according to Khwab Nama and Islamic Dreams Dictionary.
حضرت ابن سیرین رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے کہ خواب میں راکھ مال باطل ہے جو بادشاہ کی طرف سے ہوتا ہے اور کسی کے پاس نہیں رہتا ہے ۔ اول اہل تعبیر نے بیان کیا ہے کہ ایسا علم حاصل کرے گا جس میں خیر ومنفعت نہ ہو گی ۔ حضرت جعفر صادق علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ خواب میں خاکستر نو وجہ پر ہے ۔
اول نا مقبول علم ، دوم مال حرام ، سوم بے ہودہ کام ، چہارم جھگڑا ، پنجم بدکاری ۔ ششم مکرو حیلہ ، ہفتم حسرت و افسوس ،ہشتم پشیمانی ، نہم ایسا کام کہ جس میں بہتری نہ ہو گی ۔ فرمان حق تعالیٰ ہے ۔ مثل النین کفرو ابربھم اعمالھم کرمالھ اشت بہ الریح فی یوم عاصف(جو لوگ اپنے رب کے ساتھ کفر کرتے ہیں ان کا حال راکھ کے مشابہ ہے جسے جھگڑ کے دن آند ھی اڑائے لئے پھرتی ہے
khaboon ki tabeer in urdu The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said, “The wealth in the dream is false, which is from the king, and no one has ever lived.” First, the interpretation describes that it will gain knowledge which will not be accepted by Allaah. Hazrat Jafar Sadiq (peace be upon him) has said that Khakestar is in a dream on nine reasons. khawab aur tabeer urdu
First unread popularity, second freight, voluntary work, fourth dispute, pagan abusive. Hashim Makrolla Halah, Weekly Hussrat and Saddam, Hashim Pashmani, Naeem is a thing that will not improve. The decree is right. For example, the people who disbelieve in their Lord are similar to the kindness of their Lord, which comes on the Day of Resurrection. urdu khwab nama tabeer

Recent Posts:

kwaboo ki tabeer

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔
اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسا م

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔
  • 1- مبشرات خداوندی –
2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –
3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –
اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام

-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
  1. حضرت دانیال علیہ اسلام
  2. حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  3. حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
  4. حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  5. حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
  6. حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ

تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم

  1. ۔علم تفسیر
  2. علم ضرب الامثال
  3. علم حدیث
  4. اشعار عرب
  5. علم اشتقاق (صرف)
  6. نوادر
  7. علم الغات
  8. علم الفاظ متد اَولہ
چنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

No comments:

Post a Comment